Brzesko-Oławska Wieś Historyczna
http://wieshistoryczna.pl/strona/badania-i-strategia/2337

Badania i Strategia

Dobre bo lokalne

Istotą projektu współpracy "Dobre bo lokalne" jest popularyzacja i przygotowanie produktów regionalnych do wejścia na komercyjne rynki, a dzięki nim wsparcie lokalnej przedsiębiorczości.

Cel ogólny: Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości za pomocą produktów i usług wykorzystujących zasoby lokalne poprzez: inwentaryzację zasobów, diagnozę rynku i strategię marketingową dla dwóch grup cenowych produktu regionalnego, cykl szkoleń, organizację jarmarku folkloru, katalog produktu regionalnego i sklep internetowy, wyjazd studyjny, cykl programów telewizyjnych.

Projekt „Dobre bo lokalne” skierowany jest do mieszkańców obszarów partnerskich LGD, a zwłaszcza do twórców ludowych, małych przedsiębiorstw, osób nieaktywnych zawodowo, kobiet, osób młodych oraz seniorów. 

W ramach operacji przeprowadzono:

BADANIE RYNKU 

Raport z badania rynku produktu regionalnego do 15 zł.

Raport z badania rynku produktu regionalnego do 200 zł.

STRATEGIE MARKETINGOWE

Strategia marketingowa dla produktu do 30 zł.

Strategia marketingowa dla produktu do 100 zł.