Badania i Strategia
Dobre bo lokalne
Istotą projektu współpracy "Dobre bo lokalne" jest popularyzacja i przygotowanie produktów regionalnych do wejścia na komercyjne rynki, a dzięki nim wsparcie lokalnej przedsiębiorczości.
Cel ogólny: Wsparcie rozwoju przedsiębiorczości za pomocą produktów i usług wykorzystujących zasoby lokalne poprzez: inwentaryzację zasobów, diagnozę rynku i strategię marketingową dla dwóch grup cenowych produktu regionalnego, cykl szkoleń, organizację jarmarku folkloru, katalog produktu regionalnego i sklep internetowy, wyjazd studyjny, cykl programów telewizyjnych.
Projekt „Dobre bo lokalne” skierowany jest do mieszkańców obszarów partnerskich LGD, a zwłaszcza do twórców ludowych, małych przedsiębiorstw, osób nieaktywnych zawodowo, kobiet, osób młodych oraz seniorów.
W ramach operacji przeprowadzono:
BADANIE RYNKU
Raport z badania rynku produktu regionalnego do 15 zł.
Raport z badania rynku produktu regionalnego do 200 zł.
STRATEGIE MARKETINGOWE
Strategia marketingowa dla produktu do 30 zł.
Strategia marketingowa dla produktu do 100 zł.